امروز: ۱۴۰۳/۲/۱

 

 

تابلوسازی تابلو کامپوزیت

 

در تابلوسازی اندیشه آفتاب کلیه مراحل ساخت تابلو کامپوزیت از جمله برش ورق کامپوزیت ایجاد شیار بر روی ورق کامپوزیت و دیگر اقدامات بر روی ورق کامپوزیت با دستگاه مربوطه انجام میشود و استفاده از دستگاههای پیشرفته تاثیر بسزایی در کم شدن پرت کار و در نهایت پایین امدن قیمت تمام شده تابلو کامپوزیت می باشد که این امر هم به نفع مشتری و هم به نفع مجموعه تابلوسازی می باشد و از مزایای دیگر این کار زیبایی و کیفیت بالا تابلو کامپوزیت به دلیل دقت بالا دستگاه در همسان سازی اندازه کلیه شیارهای ایجاد شده بر روی صفحات کامپوزیت جهت نصب و استفاده بعنوان نمای تابلو تبلیغاتی می باشد.

تابلوسازی اندیشه آفتاب در حال حاضر یکی از مجهزترین مراکز ساخت تابلو کامپوزیت در استان تهران می باشد . این تابلوسازی با بیش از هزار نمونه کار اجرایی در سراسر کشور از کارنامه قابل دفاع در زمینه ساخت تابلو کامپوزیت برخوردار میباشد.

 

نمونه کارهای تابلو کامپوزیت اجرا شده برای شرکت ایران خودرو

 

تابلوسازی,تابلوساز,تابلو چلنیوم,تابلو کامپوزیت,حروف برجستهتابلوسازی,تابلوساز,تابلو چلنیوم,تابلو کامپوزیت,حروف برجسته

 

 

 

 

                                                                                                                                        

 

 

 

 

اندیشه افتاب مجری و طراح تابلو کامپوزیت

 

تابلوسازی اندیشه افتاب مجری و طراح جدیدترین و شیک ترین تابلوهای تبلیغاتی با نماهای مورد نظر مشتریان ازجمله تابلو کامپوزیت در خدمت شما عزیزان میباشد . ساخت تابلو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ،برای مشاهده نمونه کار بیشتر بر روی تابلو کامپوزیت کلیک نمایید.به تمامی موارد اجرایی و کلیه مراحل اجرا و نصب پروژه ها  به مدت یکسال ضمانت گارانتی و ده سال خدمات وارانتی اعطا خواهد شد.

 

تابلوهای کامپوزیت با زیرسازی فلزی ساخته می شود و روی آن با ورق کامپوزیت پوشیده می شود. که زمینه اصلی تابلو و نما را با کامپوزیت که از جنس آلومینیوم می باشد انجام می شود . و روی زمینه اصلی تابلو را با حروف های برجسته نور دار و یا بدون نور کار می شود.

 

اجرای سریع، تنوع در رنگ، عایق صوتی . مقاوم در مقابل سرما و گرما، سبکی ساختمانی و بازسازی هر گونه نمای قدیمی به زیباترین و جدیدترین نمای مدرن و کلاسیک امروزی با کیفیت بسیار بالا و زیبا ترین طرح های موجود ،در صورت انتخاب درست و سفارش صحیح برای زیبا سازی و دیزاین مجموعه خود .با کمترین هزینه می توانید به بالاترین بازده تبلیغاتی برسید.

 

نمای ظاهری ساختمان همواره از اهمیت زیادی نزد ساکنان، مالکان، سازندگان ساختمان ها و شهرداری های شهر ها برخوردار است. به یقین می توان گفت که نمای ساختمان یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش کیفیت یک ساختمان از نظر بازدید کنندگان آن می باشد. فضای بصری هر شهر با نمای ساختمان های ساخته شده در آن شهر رابطه مستقیم دارد و از این رو است که شهرداری های شهر های بزرگ همواره به  نمای ساختمان توجه ویژه ای دارند.  امروزه طراحان و مجریان نمای ساختمان ازمواد و مصالح گوناگونی جهت طراحی نمای ساختمان ها استفاده می نمایند که از آن جمله می توان به انواع مختلف سنگهای ساختمانی، سیمان، رنگ های نما و نمای ساختمان کامپوزیت اشاره نمود. نمای ساختمان کامپوزیت یکی از جدید ترین نماهای موجود در صنعت ساختمان می باشد  که به دلیل زیبایی و مزایای منحصر به فرد طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

اجرای سریع،تنوع در رنگ،عایق  صوتی . مقاوم در مقابل سرما وگرما،سبکی ساختمان و بازسازی هر گونه نمای قدیمی به زیباترین و جدیدترین نمای مدرن و کلاسیک امروزی از مهم ترین مزایای نمای ساختمان کامپوزیت می باشد.

 

 

خصوصیات و قابلیت تابلو کامپوزیت

 

در حال حاضر تابلو کامپوزیت یکی از رایج ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی به دلیل داشتن خصوصیات و قابلیت های زیر می باشد .مقاوم در برابر تغییرات آب و هوا ،ضد حریق و عایق حرارت ، ضد زنگ و اکسیداسیون ، عدم جذب گرد و غبار ، زیبایی و درخشندگی ، تنوع رنگ نامحدود ، نصب سریع و دقیق ، نگهداری آسان ، قابل بازیافت ، عمر طولانی ، سبک وزن و مستحکم  از قابلیت های تابلو کامپوزیت می باشد. همچنین سطح صاف و مسطح کامپوزیت هر نوع چاپ دیجیتال ،استیکر و رنگ آمیزی را می پذیرد و این دلیلی است بر تقریبا نامحدود بودن تنوع رنگی آن گزینه ضد حریق بودن در تابلوهای فلزی امری بدیهی است لکن بدلیل خاصیت مقاومت دمایی بالا، تابلو کامپوزیت برخلاف سایر تابلوهای فلزی مانع از رسیدن سریع حرارت به تجهیزات داخلی تابلو می شود و در صورت بروز آتش سوزی بعلت عدم وجود CFC مشکلی به وجود نمی آورد. هم چنین با توجه با انعطاف پذیری نمی شکند. ظاهر تابلو به دلیل خاصیت پاکسازی خودکار کامپوزیت، براق و زیبا می ماند، گرد و غبار تقریبا هرگز به تابلو کامپوزیت نفوذ نمی کند و در صورت برخورد با تابلو به آسانی حتی با آب باران تمیز می شود.

 

 

نمونه ای از کارهای تابلو کامپوزیت اجرا شده برای شرکت نفت بهران

 

تابلوکامپوزیت , تابلوسازی, تابلو ساز , تابلوساز, تابلوساز کامپوزیت

 

تابلوکامپوزیت , تابلوسازی, تابلو ساز , تابلوساز, تابلوساز کامپوزیت

 

تابلو کامپوزیت , تابلوسازی, تابلو ساز , تابلوساز, تابلوساز کامپوزیت

 

نمونه ای از کارهای تابلو کامپوزیت اجرا شده برای شرکت رایتل

 

 تابلو کامپوزیت , تابلوسازی , تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز کامپوزیت

 

 تابلو کامپوزیت , تابلوسازی , تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز کامپوزیت

 

نمونه ای از کارهای تابلو کامپوزیت اجرا شده برای لاستیک میشلن

 

 تابلو کامپوزیت , تابلوسازی , تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز کامپوزیت

 

 تابلو کامپوزیت , تابلوسازی , تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز کامپوزیت

 

 

ساخت جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی با نمای کامپوزیت

 

ساخت جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی و ساخت انواع تابلو حروف برجسته با نمای کامپوزیت ترموود پلکسی و...ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی,تابلوسازی ,تابلو کامپوزیت, ساخت حروف برجسته, حروف تابلو چلنیوم با نمای کامپوزیت , حروف برجسته پلاستیک, حروف برجسته استیل , تابلوسازی , چلنیوم , حروف چلنیوم,تابلو چلنیوم,ساخت حروف چلنیوم,حروف برجسته , تابلوهای تبلیغاتی, تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته,ساخت تابلو سر در,حروف پلاستیک,حروف برجسته استیل,حروف استیل نوراندریک,ساخت حروف پلاستیک,ساخت چلنیوم,ساخت حروف برجسته استیل,ساخت تابلو حروف برجسته,حروف های برجسته,ساخت تابلوهای تبلیغاتی,تابلوسازی حروف برجسته,حروف برجسته پلاستیکی,تابلوهای کامپوزیت,تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته,ساخت تابلو سر در,حروف برجسته چلنیوم,حروف برجسته پلاستیک,حروف برجسته استیل,تابلو استیل,تابلو چلنیوم,تابلوسازی حروف برجسته ،ساخت حروف برجسته سه بعدی d3letters ، ساخت حروف برجسته وکیوم, vacuum forming ساخت انواع تابلو تبلیغاتی, ساخت تابلو حروف برجسته, signletter  ساخت تابلو چلنیوم, ساخت تابلو برجسته استیل ,ساخت تابلو برجسته  پلکسی plaxi,ساخت بیلبورد ,ساخت تابلو کامپوزیت ,ساخت تابلو برجسته پلاستیک plaxiglass ,ساخت تابلو برجسته تبلیغاتی ,ساخت تابلو برجسته فروشگاه ,ساخت تابلو حروف برجسته با نور, letterlights LED , SMD ساخت لایت باکس, ساخت تابلو برجسته چلنیوم،, ساخت تابلو روان, LED ساخت جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی، ایده پردازی تبلیغات ،ساخت تابلو های نمایشگاهی