امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱

 

 

تابلو سازی کامپوزیت

تابلو سازی اندیشه افتاب مفتخر است خدمات خود را در زمینه ساخت  و تولید انواع تابلو های کامپوزیت و حروف برجسته، چلنیوم، پلکسی، و غیره در سرتاسر ایران عزیز به شما هموطنان گرامی ارائه دارد . گروه"اندیشه آفتاب" فعالیت تابلو سازی خود را در سال 1383 آغاز نمود .دوسال بعد از شروع فعالیت توانست با ارائه بالاترین و به روزترین متدهای در سریع ترین زمان ممکن ، مشتریان بسیاری را در کشور جذب نماید. با ورود دانشهای روز توسط مهندسین گروه تحولی عظیم در این گروه پدیدار گشت که همزمان با این پیشرفت ها و فعالیت در سطح کل کشور با نام تجاری "اندیشه آفتاب" به یکی از قطبهای تابلو سازی تبدیل شد. درسال 1394 با هدف تولید انواع حروف برجسته مدرن و منحصر بفرد برای سلایق خاص ،کارخانه خود را به دستگاههای تمام اتوماتیک تولید حروف مجهز نمود و با تکیه بردانش روز و کادر فنی مجرب توانست برای اولین بار در ایران حروفی را تولید نماید که ایران را در رده کشورهای پیشرو در تولید انواع تابلو حروف برجسته  قرار دهد.

 

تابلوسازی کامپوزیتتابلوسازی کامپوزیت

 

 

در ادامه به تابلو سازی کامپوزیت انجام شده برای ایفاسرام در سرتاسر کشورمان توسط تابلوسازی اندیشه آفتاب توجه نمایید.

 

 

 

تابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیکتابلوسازی,تابلوساز,تابلو کامپوزیت,تابلو پلکسی,لایت باکس,حروف برجسته,حروف استیل,چلنیوم,حروف پلاستیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          

 

تابلو کامپوزیت تابلو سازی اندیشه افتابتابلو استیل تابلو کامپوزیت تابلو سازی اندیشه افتاب
 

 

تابلو سازی کامپوزیت

تابلو سازی کامپوزیت که امروزه جایگاه خاصی به خاطر تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوای و شکل پذیری خوب باعث شده است که بسیاری از تابلو سازان داخلی از این نوع مصالح به عنوان پیکره اصلی تابلو استفاده نمایند.

تابلو سازی کامپوزیت واجرای تابلو سازی کامپوزیت

کامپوزیت پانل یکی از مدرن ترین مصالحی است که استفاده از آن، این روز ها در میان معماران و طراحان نما رواج یافته است. این ماده بعلت دارا بودن خصوصیاتی چون سبکی، عایق بودن، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر شرایط جوی و جلال خاص خود، تمام نیاز های سازندگان را برآورده کرده است و به همین خاطر به صورت یکی از مصالح خاص و شیک مطرح می شود.

ورق های کامپوزیت با توجه به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایه ها، نوع رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی تنوع وسیعی را به ورق های مذکور می دهد که هر کدام از انواع آن کیفیت و کاربرد معینی را دارا می باشد. ورق های کامپوزیت از سال ۱۹۶۹ در آلمان خلق شد و استقبال و بهره گیری بیش از اندازه این کالا در نما و تابلو سازی نشان دهنده کیفیت مناسب و نبود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای این مصالح می باشد. ورق های کامپوزیت تشکیل شده از دو لایه آلومینیوم به ضخامت ۵/۰ و یا ۳/۰ میلیمتر و یک هسته از متریال پلاستیک یا پلی اتیلن پرکننده به ضخامت ۳ میلیمتر که در میان این دو لایه قرار می گیرد است.

 

این شرکت سیستم های نمای آلومینیومی (کامپوزیت پانل) را به دو صورت هنگینگ و فیکسینگ اجراء می کنند. طراحی و اجرای نما بر پایه استاندارد های قابل قبول و همینطور اجرای طراحی های منحصر به فرد در باره طراحی دکوراسیون و نمای ساختمانی و تابلو سازی با متریال هایی نظیر کامپوزیت و این شرکت را مفتخر به اجرای طرح های بزرگ تابلو سازی تبلیغاتی در این باره کرده است.

تابلو سازی کامپوزیت و ویژگی های فنی نصب تابلو سازی کامپوزیت  :

آهن کشی و شاسی کشی : زیرکار از قوطی ۴۰ * ۴۰ ۱۵ کیلو گرمی برای آهن کشی به کار برده می شود.

ورق کمپوزیت : از ورق های با ضخامت ۴ میلی متر با قطر ۰٫۵ سانتی متر بهره گرفته می شود که توصیه این شرکت به کارگیری از ورق های آلوبوند ( ساخت امارات تحت لیسانس امریکا ) مطابق نمونه رنگ ،با توجه به مزایایی که در زیر توضیح داده شده اند است، اما به کارگیری از سایر برند های کامپوزیت موجود در ایران به درخواست مشتری و به قیمت وارداتی بازار اجرا می شود.

کناره دور ورق های کامپوزیت : در اسمبل کردن ورق های کامپوزیت از کناره اچ وی ال به خاطر کارایی بیشتر، پوسیده نشدن در مقایسه با چسب و لاستیک استفاده می شود. تعبیه راحت، حمل و نقل سریع، نگهداری آسان و سرعت در نصب. ۲۰ نوع تنوع در رنگ های مختلف مات و متالیک و طرح های متنوع گرانیت، چوب، استیل، پولکی و آینه ای و موجودی کامل انبار در ایران.

 

برتری های تابلو سازی کامپوزیت  :

  • یک آلیاژ سبک، با دوام و مقاوم
  •  قابلیت شکل پذیری و فرم دهی با نمای های مدرن و به روز دنیا
  •  تنوع در رنگ بندی صالح و متناسب با هر نوع نمای ساختمان
  •  یک پوشش و بستر مناسب برای نصب انواع حروف تبلیغاتی
  •  پوششی برای نماهای داخلی و سطوح مسقف
  •  اتصالات مناسب جهت هر نوع زیرسازی

 

کامپوزیت چیست ؟

کامپوزیت (ماده مرکب یا چندسازه) بصورت زیر تعریف می‌شود: ماده‌ای اطلاق می‌شود که از دو فاز ماتریس و تقویت کننده تشکیل شده باشد و از فاز دوم حداکثر به اندازه ۵ درصد استفاده شده باشد. به ترکیب ماتریس با الیاف (یا ماده تقویت کننده) زیر ۵ درصد کامپوزیت گفته می‌شود. در مهندسی مواد این اصطلاح معمولاً به موادی گفته می‌شود که از یک فاز زمینه (ماتریس) و یک تقویت کننده (پرکننده) تشکیل شده باشند. تعریف انجمن متالورژی آمریکا: به ترکیب ماکروسکوپی دو یا چند مادهٔ مجزا که سطح مشترک مشخصی بین آنها وجود داشته باشد، کامپوزیت گفته می‌شود.

کامپوزیت از دو قسمت اصلی ماتریس و تقویت کننده تشکیل شده‌است. ماتریس با احاطه کردن تقویت کننده آن را در محل نسبی خودش نگه می‌دارد. تقویت کننده موجب بهبود خواص مکانیکی ساختار می‌گردد. به طور کلی تقویت کننده می‌تواند به صورت فیبرهای کوتاه و یا بلند و پیوسته باشد ترکیبی از دو یا چند ماده می باشد که یک فاز آن از ذرات بهم چسبیده اصلی تشکلی شده است و فاز دیگر آن نیز بعنوان ماده محصور کننده می باشد .

 

تابلو سازی های کامپوزیت اساساً شامل اجزاء زیر می باشد :

  1.  مصالح زیر سازی : شامل آهن آلات و اتصالات
  2.  ورق یا پوشش کامپوزیت
  3.  مصالح آبندی و لایه محافظ

 

 

 

تابلو سازی کامپوزیت ونکته های مهم در اجرای تابلو سازی کامپوزیت :

  1. یکی از مهم ترین موارد انتخاب جنس و کیفیت کامپوزیت می باشد که می بایست از برندهایی معروف چون آلوباند ( با ضخامت ۵ میلیمتر ) با مشخصه u.s.a ساخت امارات متحده عربی باشد .
  2. استفاده صحیح و مناسب مصالح زیر سازی جهت پیکره تابلو سازی کامپوزیت
  3. در نظر گرفتن الگوی برش ورق کامپوزیت و ردیف های منظم در اجرای بندها
  4. آب بندی و شیب مناسب تابلو سازی در تمامی جهات
  5. خودداری از برش های اضافی
  6.  فارسی بر کردن شکست های تابلو سازی برای زیبایی نما

 

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب , تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز چلنیوم , تابلوساز کامپوزیت , تابلوساز ارزان همکاری ,تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه, تابلو چلنیوم فروشگاه, تابلو کامپوزیت شرکت, تابلو تبلیغاتی کامپوزیت , تابلو تبلیغاتی چلنیوم, تابلو سردر فروشگاه, ساخت تابلو تبلیغاتی, ساخت تابلو , ساخت تابلو مغازه, تابلو سردر, سازنده تابلو تبلیغاتی, طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی

تابلو سازی اندیشه آفتاب , تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز چلنیوم , تابلوساز کامپوزیت , تابلوساز ارزان همکاری ,تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه, تابلو چلنیوم فروشگاه, تابلو کامپوزیت شرکت,تابلو سازی چلنیوم ، تابلوسازی ویژه شرکت ایفا سرام ، تابلو سازی تهران ، تابلوسازی حروف برجسته ، آموزش تابلو سازی ، تابلو سازی کامپوزیت ، تابلوسازی اصفهان ،تابلو سازی ال ای دی ، تابلو سازی تهران ، قیمت تابلو چلنیوم ، تابلوسازی حروف برجسته ، آموزش تابلو سازی ، تابلو حروف برجسته ، ساخت تابلو چلنیوم ، چلنیوم تابلو ، چلنیوم لترمکس ، حروف برجسته استیل ، تابلو حروف استیل برجسته ، حروف برجسته پلاستیکی ، ساخت حروف برجسته استیل ، قیمت تابلو حروف برجسته ، قیمت تابلو حروف استیل برجسته ، آموزش ساخت حروف برجسته ، حروف برجسته چلنیوم ، تابلو سازی چلنیوم , تابلو سازی حروف استیل , تابلو ساز همکاری  ,تابلو چلنیوم همکاری , تابلو سازی چلینوم تهران , تابلوسازی چلینوم سردر مغازه , تابلو چلینوم فروشگاه , تابلو سازی چنلیوم , تابلوسازی چلنیوم , تابلوهای تبلیغاتی , تابلو تبلیغاتی،

 

مطالعه این مطالب به شما پیشنهاد می گردد :

تابلو کامپوزیت

تابلو چلنیوم

تابلواستیل و مزایای استفاده از ان