امروز: ۱۴۰۳/۲/۷

 

حروف استیل و مزایای استفاده از آن

حروف استیل یکی از اعضای مجموعه حروف برجسته فلزی می باشد که از شروع ساخت تابلوهای مدرن در ایران مورد استفاده بوده حروف استیل از آغاز ساخت تابلوهای مدرن در صنعت تابلوسازی کاربرد و زیبائی بسیاری دارد.

 

ویژگی و خواص برتر حروف استیل

  • استقامت مطلوب دربرابرضربات و صدمات تصادفی حین نصب و بعد از نصب
  • در چرخه ساخت حروف استیل رنگ های طلایی، مسی و برنزه که جزء رنگ های بورس محسوب می شوند استفاده می شود
  • جذابیت و زیبایی چشم نواز درشبانه روز
  • درخشندگی عالی در تمامی شرایط جوی
  • امکان هرگونه مانوردرطرح وساخت این نوع از تابلوها وجود دارد.
  • دوام وماندگاری بالا در برابر اثرات جوی (بارندگی- سرما- تابش آفتاب و…)
  • تابلواستیل هرگز مات و کدر و یا زنگ زده نمی شود.
  • به راحتی هرچه تمام ترمی توان سطح آن را از کثیفی های احتمالی و گرد و غبار تمییز کرد.
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرمای شدید
  • قابلیت ترکیب با پلکسی گلاس (جزو کارهای خاص)
  • عدم محدودیت در ارتفاع لبه
  • نیاز به پرداخت کاری و رنگ آمیزی ندارد
  • استفاده از نور (نوراندریک) و یا بکارگیری آن بدون نور

 

تضمین کیفیت حروف استیل

یکی از اصیل ترین حروف تابلو که سالیان متوالی در نقاط مختلف جهان استفاده گردیده و هم اکنون نیز کاربردی خاص دارد، حروف استیل می باشد.در تابلوسازی اندیشه آفتاب ساخت حروف استیل با ضمانت کتبی ارائه می گردد این تضمین شامل کیفیت جنس و متریال اصل و همچنین کیفیت ساخت حروف می باشد. اگر پس از اجرای پروژه ها خللی از جانب ما برای پروژه ایجاد شود برایگان در جهت رفع آن خواهیم کوشید. این مرکز در حال حاضر با بیش از 50 مجموعه تابلوسازی در حال همکاری می باشد و سفارش این عزیزان از اقصی نقاط کشور را پذیرا می باشد که این امر باعث افتخار مجموعه تابلوسازی اندیشه آفتاب می باشد.

 

 

 

حروف استیل همیشه ماندگار

علی رغم اینکه به تازگی و بعد از به بازار آمدن حروفهای جدید، مانند چلنیوم و تابلوهای کامپوزیت دیگر در تابلوسازی و حروف سازی از حروفهای فلزی همچون مسی و برنجی و آهنی استفاده زیادی نمی شود ولی حروف استیل بخاطر طرح و ساختهای جدیدتر و زیباتر هرگز از مد نیفتاده و هنوز بسیاری طرفدار این نوع حروف (حروف استیل) می باشند و امروزه طرحها و رنگهای متنوع و زیباتری از حروف استیل بطور مکانیزه ساخته و به بازار آمده ، در ساخت این نوع حروف های برجسته توانایی هرگونه مانور در خلق و ساخت طرحهای متنوع و جدید و باب هر سلیقه ای وجود دارد . درگذشته بعلت نبود تجهیزات و دستگاههای مدرن در صنعت تابلوسازی از قیچی دستی برای برش این ورق سخت استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث افت کیفیت و زیبائی حروف استیل می شده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است ولی امروز به لطف تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بی نقص شده است و زیبائی حروف استیل ساخته شده را چندین برابر کرده است. بعلت نوع جنس این ورق هیچگونه کثیفی و تیرگی بر روی سطح آن نمی ماند و هر زمان که بروی آن گردوغبار و یا هرگونه کثیفی ظاهر شود به سادگی می توان روی آن را دوباره مثل روز اول با هرگونه تنظیفی تمیز و براق نمود که این خود مزیتی است نسبت به گونه های دیگر آن.  از سوی دیگر به علت ترکیب این نوع حروف با ورقهای پلکسی گلس مدل های جدیدتر و بسیار زیبا و جذاب تری ساخته می شود که برای آشنایی و مشاهده شما عزیزان مدلهای گوناگون حروف استیل در رنگها و طرحهای متفاوت در سایت اندیشه افتاب قرار داده شده است.

 

نمونه ای از تابلوسازی حروف استیل لبه پانچ  ساخته شده در کارگاه تابلوسازی اندیشه آفتاب

 

تابلو استیل ,تابلو استیل طلایی ,تابلوسازیتابلوسازی ,تابلو سازی ,تابلو استیل ,تابلو چلنیوم

 

 

قابلیت ترکیب تابلو استیل با پلکسی گلاس

با ترکیب حروف استیل با ورقهای پلکسی گلاس شاهد تولید تابلوهایی با مدلهایی شیک و جذاب هستیم. تابلو استیل در انواع مختلف عرضه می گردد ازجمله تابلو استیل لبه پانچ ،تابلو استیل لایت شبکه،تابلو استیل نور اندریک،تابلو استیل رینگی و تابلو استیل ترکیبی پلکسی گلاس وکیوم که از زیبایی خاصی برخوردار است.پلکسی گلاس وکیوم که در تابلو استیل بکار می رود همان ورق های پلکسی گلاس است که در دستگاه قالب وکیوم قرار گرفته و در اثر حرارت حالت می پذیرد و زیبایی منحصر به فردی به تابلو استیل می دهد در حال حاضر تابلو استیل از طرفداران بسیاری برخوردار است .

 

حروف استیل لبه پانچ,استیل رینگی ,استیل لبه پانچ ,استیل طلایی ,تابلو استیل

 

طراحی  حروف با نرم افزار تری دی مکس

قبل از اجرای پروژه های تبلیغاتی و بنا به درخواست مشتری از نمای قدیمی عکس برداری صورت می پذیرد و سپس طراحی با نرم افزار تری دی مکس  انجام می گردد. طراحی در چند طرح مختلف با در نظر گرفتن سلایق مشتری و تجربیات کاری طراحان اندیشه افتاب به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود و هر کدام از طرح ها که توسط مشتری انتخاب شود همان طرح اجرا می گردد. فرایند تولید حروف برجسته در گروه تبلیغاتی اندیشه آفتاب به صورت کاملا اتوماتیک توسط دستگاه حروف ساز فارسی انجام می گیرد که به لحاظ سرعت، دقت کیفیت و ظرافت چندین برابر نمونه های دست ساز است و جهت تامین روشنایی این حروف از ماژول های اس ام دی که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند بهره گرفته می شود.

 

حروف برجسته استیل نما و تصویری کلاسیک

از متداول ترین انواع تابلو حروف برجسته می توان به تابلو حروف برجسته استیل ، حروف برجسته پلاستیک (پلکسی گلاس) ، حروف برجسته چلنیوم و حروف برجسته فلزی اشاره کرد. از میان این تابلو ها ، حروف برجسته استیل نما و تصویری کلاسیک و مدرن ، چلنیوم و پلاستیک نمایی فانتزی با طیف تبلیغ گرایی بالا دارند ، و به تناسب کاربرد آنها در زمینه گوناگون تبلیغاتی و با در نظر گرفتن هارمونی رنگ و دکوراسیون محیط مورد نظر استفاده می شوند.تابلوهای چلنیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چلنیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چلینیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چلنیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… می باشند

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چلینیوم استیل پلاستیک وکیوم سفارشات شما را از سراسر کشورپذیرا می باشد

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب , تابلو ساز ,تابلوساز استیل , تابلوساز , تابلوساز استیل , تابلو استیل , تابلو حروف برجسته استیل , تابلوساز کامپوزیت , تابلوساز ارزان همکاری ,تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه, تابلو چلنیوم فروشگاه, تابلو کامپوزیت شرکت, تابلو تبلیغاتی کامپوزیت , تابلو تبلیغاتی چلنیوم, تابلو سردر فروشگاه, ساخت تابلو تبلیغاتی, ساخت تابلو , ساخت تابلو مغازه, تابلو سردر, سازنده تابلو تبلیغاتی, طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی ,تابلو حروف استیل برجسته ,قیمت تابلو استیل ,قیمت تابلو حروف برجسته ,تابلو استیل طلایی ,حروف برجسته پلاستیکی ,آموزش ساخت حروف برجسته ,تابلوهای چلنیوم ,تابلو حروف استیل برجسته ,قیمت تابلو حروف برجسته ,نمونه تابلو استیل  ,قیمت تابلو استیل , حروف برجسته پلاستیکی ,حروف برجسته فلزی ,قیمت تابلو حروف استیل برجسته

 

 

مطالعه این مطالب به شما پیشنهاد می گردد :

تابلو کامپوزیت

تابلو چلنیوم

تابلوحروف برجسته استیل و مزایای آن