امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱

 

ویژگی های گروه تابلو سازی اندیشه آفتاب

 

  • بزرگترین ، تخصصی ترین و مجهزترین کارخانه تولید تابلو تبلیغاتی و حروف برجسته
  • توان مالی ، فنی و اجرایی بالا در انجام پروژه های عظیم تبلیغاتی و تابلو سازی در سرتاسر ایران و خارج از کشور
  • دپـــوی بالای محــصولات  و سازه های تبلیغاتی در انبار و کارخانه (تولید حروف و تابلو سازی در تیراژ بالا)
  • استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و متریال و ملزومات تابلو سازی
  • ساخت انواع حروف برجسته در قطر قلمهای مختلف (ساخت حروف برجسته سه بعدی با قطر قلم یک سانتیمتر با قابلیت  روشنایی این در حالیست که حروف برجسته های ساخته شده با این قطر قلم در دیگرمراکز فاقد smd و روشنایی هستند.
  • سازنده جدیدترین نوع حروف برجسته سه بعدی که تکنولوژی آن به تازگی توسط گروه اندیشه آفتاب برای اولین بار واردشده است.
  • مجهز به دستگاههای تابلوسازی و حروف ساز فارسی که به تازگی  به سفارش گروه تابلوسازی اندیشه آفتاب و با همکاری با شرکت های خارجی ساخته  و برای اولین بار وارد کشور شده است .
  • طراحی و نمایش تابلو تبلیغاتی قبل از ساخت بوسیله نرم افزار 3d max
  • سابقه طولانی در حرفه تابلو سازی و رزومه کاری مشخص و قابل قبول
  • استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک حروف ساز و دستگاههای برش لیزر و  cnc در ساخت انواع تابلو تبلیغاتی
  • بهره مندی از نیروی کار با سابقه و توانمند در ساخت وتولید تابلو تبلیغاتی وانواع حروف برجسته
  • بهره گیری از محیط کار وسیع (سوله با تمامی  امکانات )
  • قمیت مناسب انواع تابلوهای تبلغاتی، کیفیت عالی محصولات  تابلوسازی ، ارسال رایگان تابلوهای تبلیغاتی ، تحویل فوری انواع حروف برجسته
  • مجهز به اکیپ های نصب با خودروهای مجهز جهت نصب تابلو های کامپوزیت با میانگین اجرای نما کامپوزیت و نصب 3 تابلو در شهرهای مختلف در یک روز
  • ساخت و نصب تابلو تبلیغاتی برای شعب و نمایندگی شرکت ها در سراسر کشور بدون واسطه
  • امکان نظارت آنلاین مشتری از روند تولید تابلو تبلیغاتی  (در ضمن میتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین از کارخانه تابلو سازی و حروف برجسته دیدن فرمایید )

 

 

تابلوسازی

 

 

 ویژگی دانش و تجربیات در تابلوسازی

 

ظهور شرکت های تبلیغاتی و تابلوسازی و گسترش روز افزون فناوری در انها یکی از خصیصه های بارز توسعه تبلیغات در جوامع بشری است. به این ترتیب و با توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه، هر روز تکامل و توسعه تابلوسازی و شرکتهای تبلیغاتی افزوده می شود. بدیهی است هر شرکت تبلیغاتی و هر گارگاه تابلوسازی برای نیل به اهدافی طراحی شده نیازمند نوع آوری و خلاقیت است. داشتن فکر خلاق از موثرترین ویژگیهای یک تابلوسازی خوب است . استفاده از تفکر خلاق به توانایی فرد بستگی دارد. در وضیعتهای خاص، فنون مصنوعی معینی نیز ممکن است برای متمرکز ساختن فکر و فعال کردن ذهن فرد لازم باشد. گفته شده فکرهای خلاق از خزاینی سرچشمه می گیرند که به طور عمده شامل دانش و تجربیات گذشته فرد می باشد که خود از دوران کودکی تا بزرگسالی تجربه می کند و می تواند فرد را در نوآوری و ارائه کارهای نو و بکر یاری دهد . یادتان باشد تبلیغات حرف اول را در جهان می‌زند. شما در کنار تبلیغات است که دیده می شوید و با طراحی و ساخت تابلویی منحصر به فرد، می‌توانید در نظر عموم بهتر دیده شوید. سعی کنید نقش دانش و تجربیات در تابلوسازی را نادیده نگیرید. نوع دوم تبلیغات، به تبلیغات محیطی و بیرون شهری معروف هستند، در واقع این تابلوسازی تبلیغاتی در طول شبانه روز توسط هزاران نفر در سطح شهر دیده می‌شود، همانطور که می‌دانید اکثر افراد زمان‌هایشان را در ماشین سپری می‌کنند و در طی روز در حال رفت و آمد می‌باشند، حال فرض کنید افرادی که وقت خرید و گشتن در مراکز خرید را ندارند، به طور اتفاقی در طی گذشتن از مسیر، با برند شما از طریق تابلوسازی تبلیغاتی آشنا می‌شوند، این دیده شدن به نوعی کمک کردن به عموم هم می باشد. تا به راحتی بتوانند درکمترین زمان به نتیجه‌ی دلخواهشان برسند. بنابراین یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های تابلوسازی تبلیغاتی اینست که در بیست و چهار ساعت شبانه روز در دید مردم هستند و این مدرن ترین و بهترین شیوه برای معرفی کردن برند تجاری شما می باشد.

 

تابلوسازی

 

 

تابلوسازی و تبلیغات محیطی

 

 

آری، ما عاشق زیبایی و جمالیم، چشم ما، گوش ما، لب ما، دست ما، بدن ما، روح ما، قلب و فکر و دماغ ما، جمال و زیبایی را دوست میدارند، می پرستند و ستایش میکنند. زیبایی، رخسار هستی را در دیده ی ما دلارا  ساخته و زندگانی را شیرین و گوارا نموده، زیبایی ما را به محیط و به حیات وبه آسمان و زمین علاقه مند و سرگرم نموده، مظاهر زیبایی موجودات یکدیگر را می ربایند و به خود جلب می نمایند. گیتی به عشق بر پاست و عشق از زیبایی برمی خیزد. امروزه همه‌چیز در قالب تبلیغات جلوه پیدا می‌کنند و به طور کلی تبلیغات تعیین کننده مسیر شماست، چرا که بایستی به گونه‌ای در میان اقشار مردم دیده شوید، امروزه تنها جایی که بیشترین حرف را برای گفتن دارد، شهر است. چون شهر تنها جایی می‌باشد که تمامی دیدها در آنجاست، از این رو تابلوسازی و تبلیغات محیطی و شهری در چگونه معرفی شما نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

 

تابلوسازی

 

 

تابلوسازی ,تابلو سازی ,تابلوساز ,تابلو ساز ,تابلو تبلیغاتی ,تابلو کامپوزیت ,تابلو چلنیوم ,تابلوسازی حروف برجسته

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته سفارشات شما را در تهران و سراسر کشور می پذیرد.