امروز: ۱۴۰۳/۱/۲۸

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب

 

تابلو سازی اندیشه آفتاب تولید کننده انواع تابلوهای تبلیغاتی و حروف برجسته در طول 15 سال متوالی در زمینه تابلوسازی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم،حروف برجسته چلنیوم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، نمای کامپوزیت، حروف برجسته استیل، نئون، نئون پلاستیک، تابلو اعلانات، حروف برنجی، حروف برجسته، حروف برجسته پلاستیکی، تابلو دیجیتالی، تابلو LED، تابلو پلکسی، حروف پلکسی، فلکسی، تابلو فلکسی فیس فعالیت می نماید.

گروه تبلیغاتی "اندیشه آفتاب" فعالیت تابلوسازی خود را در سال 1383 آغاز نمود . دوسال بعد از شروع فعالیت توانست با ارائه بالاترین و به روزترین متدهای تبلیغاتی در سریع ترین زمان ممکن ، مشتریان بسیاری را در کشور جذب نماید. با ورود دانشهای روز توسط مهندسین گروه تحولی عظیم در این گروه پدیدار گشت که همزمان با این پیشرفت ها و فعالیت در سطح کل کشور با نام تجاری "اندیشه آفتاب" به یکی از قطبهای تابلوسازی تبدیل شد. در سال 1394 با هدف تولید انواع حروف برجسته مدرن و منحصر به فرد برای سلایق خاص ،کارخانه تابلوسازی خود را به دستگاههای تمام اتوماتیک تولید حروف مجهز نمود و با تکیه بردانش روز و کادر فنی مجرب توانست برای اولین بار در ایران حروفی را تولید نماید که ایران را جزء کشورهای پیشرو در تولید انواع تابلو حروف برجسته قرار داده است.

جهت سفارش ساخت تابلو تبلیغاتی و انواع حروف برجسته با تابلو سازی اندیشه آفتاب در تماس باشید.

تابلوسازی اندیشه آفتاب

 

تنوع حروف برجسته سه بعدی :

ساخت بیش از 50 مدل حروف برجسته با استفاده از متریال و روش های نورپردازی گوناگون به صورت کلاسیک و فانتزی با الگوگیری از آخرین مدل ها و دیزاین های خارجی یکی از ابتکارات نوین و وجه تمایزات این مجموعه در هنر و صنعت تابلوسازی در ایران در مقایسه با سایر تابلوسازی ها و شرکت های تبلیغاتی به حساب می آید. به موجب این تنوع وسیع خدمات در تابلوسازی حق انتخاب بیشتری از نظر گزینش مدل و تصمیم گیری جهت میزان صرف بودجه برای خرید در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت

تابلوسازی اندیشه افتاب

 

 

شما عزیزان می توانید جهت ساخت کلیه تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای حروف برجسته، تابلو چلنیوم ، حروف پلاستیک، حروف پلاستیک سه بعدی، حروف استیل نور مخفی (پایه نوراندریک)، حروف برنجی، حروف برجسته ترکیبی، تابلوهای فلکسی و کامپوزیت با تابلوسازی اندیشه آفتاب تماس برقرار نمایید.

 

مطالعه این مطالب به شما پیشنهاد می گردد :

تابلو کامپوزیت

تابلو چلنیوم

تابلواستیل و مزایای استفاده از ان

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به تابلوسازی اندیشه آفتاب می باشد