امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱

 

تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل

 

 

یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته در ایران تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور چلنیوم و با پلکسی اضافه در روی کار از جنس پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. تابلو های برجسته چلنیوم پلکسی دوبل قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چلینیوم پلکسی دوبل سفارشات شما را در تهران و سراسر کشور می پذیرد.

 

تابلوسازی  چلنیوم طلق دوبل

 

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار


تابلوهای چلنیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چلنیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چلینیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چلنیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند.

 

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای


تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای از انواع تابلو حروف برجسته چلینیوم هستند. تفاوت این سبک از تابلو حروف برجسته چنلیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است ؛ نور اس ام دی SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع می گردد که این برق ملایم در عین حال چشمک زن ، عابران در حال حرکت را به خود جذب کرده و جلوه ی فوق العاده ای از خود نمایان می سازد.

 

تابلو حروف برجسته پلاستيک سه بعدي وکيوم


حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم در واقع از جدیدترین انواع حروف برجسته پلاستیک در صنعت تابلو سازی کشور می باشد. این نوع تابلوها به دلیل نور دهی ، تنوع رنگ و مدل و همچنین شکل فانتزی که میتوان به آن داد رقابتی تنگاتنگ را با حروف برجسته چلنیوم آغاز کرده اند. ساخت حروف های برجسته سه بعدی وکیوم با دستگاه تمام اتوماتیک و نسبت به گذشته در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

 

تابلوسازی حروف وکیومتابلوسازی حروف وکیوم

 

تابلو حروف استیل


یکی از اعضای  مجموعه حروفهای فلزی میباشد که از شروع ساخت تابلوهای مدرن در ایران مورد استفاده  بوده حروف برجسته استیل هم خانواده حروفهای فلزی میباشد که از اغاز ساخت تابلوهای مدرن در صنعت تابلوسازی کاربرد دارد و زیبائی بسیاری دارد علی رغم اینکه به تازگی و بعد از به بازار آمدن حروفهای جدید، مانند چلنیوم و تابلوهای کامپوزیت دیگر در تابلوسازی و حروف سازی  از حروفهای فلزی همچون مسی و برنجی و آهنی استفاده زیادی نمی شود ولی حروف برجسته استیل بخاطر طرح و ساختهای جدیدتر و زیباتر هرگز از مد نیفتاده و هنوز بسیاری طرفدار این نوع حروف (حروف برجسته استیل و تابلو استیل) می باشند و امروزه طرحها و رنگهای متنوع و زیباتری از حروف برجسته استیل بطور مکانیزه ساخته و به بازار آمده ، در ساخت این نوع حروف های برجسته توانایی هرگونه مانور در خلق و ساخت طرحهای متنوع و جدید و باب هر سلیقه ای وجود دارد . درگذشته بعلت نبود تجهیزات و  دستگاههای مدرن در صنعت تابلوسازی از قیچی دستی برای برش این ورق سخت استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث افت کیفیت و زیبائی حروف برجسته استیل می شده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است ولی امروز به لطف تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بی نقص شده است و زیبائی حروف استیل ساخته شده را چندین برابر کرده است.

 

تابلو استیل طلاییتابلو استیل لبه پانچتابلوسازی حروف استیل

 

تقریبا از سال 1396 به بعد شاهد سبک جدیدی در ساخت تابلوهای چلنیوم هستیم. حروف های چلنیوم با سبک و سیاق خاص خود امروز جذاب تر و چشم نوازتر از گذشته در اختیار مشتریان قرار میگیرد در همین راستا تابلوسازی اندیشه آفتاب سعی نموده همچنان تولیدات خود را در زمینه ساخت انواع حروف برجسته به روز نگه داشته و با تجهیز کارگاه تابلوسازی خود به انواع دستگاه های مدرن و پیشرفته برای تحقق این هدف گام  برمی دارد.

فرایند تولید تابلوهای چلنیوم در تابلوساز اندیشه آفتاب به صورت کاملا اتوماتیک توسط دستگاه حروف ساز چلنیوم و دستگاه های برش لیزر و سی ان سی صورت می گیرد که به لحاظ سرعت، دقت و ظرافت چندین برابر نمونه های دست ساز است وجهت تامین روشنایی این حروف از ماژول های اس ام دی که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند بهره گرفته می شود.

 

به دلیل استفاده از دستگاه حروف ساز مخصوص و مکانیزه بودن ساخت تابلو چلنیوم این نوع حروف برجسته به غیر از مدل استاندارد در مدل های پانچ دار ، الماسی ، ستاره ای ، نوراندریک ، ترکیبی طلق دوبل و ...  هم قابل عرضه و ساخت می باشد که از حیث تنوع ما را با سایر همکاران تابلوساز متمایز می سازد.

  

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب ؛ بزرگترین مرکز تخصصی ساخت حروف و تابلو در ایران تابلوسازی حروف برجسته چلنیوم,تابلوساز حروف برجسته,تابلو ساز حروف برجسته, تابلو سازی حروف برجسته,تابلو سازی چلنیوم حروف برجسته,تابلو سازی کامپوزیت حروف برجسته,تابلو سازی چلنیوم کامپوزیت ,تابلوسازی, ساخت حروف برجسته, حروف تابلو چلنیوم, حروف برجسته چلنیوم, حروف برجسته استیل, تابلوهای تبلیغاتی,تابلوسازی ,چلنیوم, حروف چلنیوم, تابلو چلنیوم,ساخت حروف چلنیوم ,حروف برجسته ,تابلوهای تبلیغاتی ,تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته ,ساخت تابلو سر در ,حروف چلنیوم ,حروف برجسته استیل ,حروف استیل نوراندریک ,ساخت حروف چلنیوم ,ساخت چلنیوم ,ساخت حروف برجسته استیل , ساخت تابلو حروف برجسته, حروف های برجسته, ساخت تابلوهای تبلیغاتی,تابلوسازی حروف برجسته ,حروف برجسته چلنیومی , تابلوهای راهنمای طبقات,تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته , ساخت تابلو سر در,حروف برجسته چلنیوم ,حروف برجسته چلنیوم ,حروف برجسته استیل ,تابلو استیل ,تابلو چلنیوم ,تابلوسازی حروف برجسته

 

مطالعه این مطالب به شما پیشنهاد می شود :
تابلو چلنیوم
تابلو کامپوزیت
تابلو حروف برجسته استیل و مزایای آن