امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱

 

حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم ،حروف برجسته 3d،حروف برجسته حجمی

حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم در واقع از جدیدترین انواع حروف برجسته پلاستیک در صنعت تابلو سازی کشور می باشد. این نوع تابلوها به دلیل نور دهی ، تنوع رنگ و مدل و همچنین شکل فانتزی که میتوان به آن داد رقابتی تنگاتنگ را با حروف برجسته چلنیوم آغاز کرده اند.

 اجزا تابلوهای حروف برجسته

۱سطح روی حروف که می تواند از ورق های پلکسی (پلاستیک) ، اکرولیک ، استیل ، و یا فلزی باشد.

۲سطح کناری ، لبه و یا زوار دور که مانند قسمت روی کار می تواند یکی از متریال های سطح رویی حروف باشد.

۳سطح زیرین تابلو که معمولاً از ورق های پی وی سی فشرده ۶،۸،۱۰ میلیمتر می باشد.

 در صورتی که تابلو های حروف برجسته به اصطلاح بک لایت یا نوراندریک باشد ، جزء مهم دیگر تشکیل دهنده این دسته از تابلو ها جهت نور پردازی، بهره گیری از لامپ های کم مصرف با طول عمر بالا با نام اِس اِم دی می باشد.

سابقه استفاده از فرمت تابلو حروف برجسته در امر تبلیغات به سالیان دور بر می گردد و از دیر باز کاربرد بسیار داشته و مورد توجه بوده و تا به امروز با فرمت های به روز شده و بخاطر جذابیت ، بعد بخشی و گیرایی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تابلو حروف برجسته

متداول ترین انواع تابلو حروف برجسته شامل : حروف برجسته استیل ، حروف برجسته پلاستیک (حروف پلکسی گلاس) ، حروف برجسته چلنیوم و حروف برجسته فلزی اشاره کرد. از میان این تابلو ها ، حروف برجسته استیل نما و تصویری کلاسیک و مدرن ، چلنیوم و پلاستیک نمایی فانتزی با طیف تبلیغ گرایی بالا دارند ، و به تناسب کاربرد آنها در زمینه گوناگون تبلیغاتی و با درنظر گرفتن هارمونی رنگ و دکوراسیون محیط مورد نظر استفاده می شوند.

شما عزیزان می توانید جهت ساخت کلیه تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای حروف برجسته، حروف برجسته 3d، حروف چلنیوم، حروف پلاستیک، حروف پلاستیک سه بعدی، حروف استیل نور مخفی (پایه نوراندریک)، حروف برنجی، حروف برجسته ترکیبی، تابلوهای چلنیوم با نما کامپوزیت با تابلوسازی اندیشه آفتاب تماس حاصل نمایید.

ساخت حروف های برجسته سه بعدی وکیوم، حروف برجسته 3d، حروف برجسته حجمی با دستگاه تمام اتوماتیک و در سریعترین زمان ممکن انجام می پذیرد.