امروز: ۱۴۰۳/۲/۱

 

نمونه کار تابلو استیل ، تابلو حروف برجسته استیل ، ساخت حروف استیل

طراحان و مجریان شما در تابلوسازی اندیشه آفتاب با سابقه ای درخشان در ساخت و نصب انواع تابلو استیل ( استیل لبه پانچ ،استیل لایت شبکه ،استیل رینگی ،استیل ترکیبی با پلکسی گلس نوراندریک و ... ) با کمال افتخارآماده اند که طرح ها و سلیقه های متنوع مشتریان سخت پسند را با پشتوانه ی ذهنهای پویا و دستان هنرمند تبدیل به تابلوهایی ماندگارو بی مانند نمایند.

تابلوسازی اندیشه افتاب سازنده انواع تابلو تبلیغاتی ( تابلو استیل ، تابلو حروف برجسته استیل ، حروف برجسته پلاستیکی ، حروف استیل ، آموزش ساخت حروف استیل ، تابلو سازی چلنیوم، تابلو سازی چلنیوم ، اموزش تابلو سازی، تابلو سازی کامپوزیت ،تابلوسازی حروف برجسته ، نمونه کار تابلو حروف برجسته ، تابلو سازی تهران ، حروف برجسته پلاستیکی ، نمونه کار تابلو استیل ، قیمت تابلو استیل ، نمونه کار تابلو حروف استیل برجسته ، قیمت تابلو حروف برجسته ، قیمت تابلو استیل ، قیمت تابلو حروف برجسته )

 

 

 

 

استیل کاربردی ترین نوع حروف یرجسته

حروف برجسته فلزی انواع مختلفی دارد که امروزه بیشترین سفارش مربوط  به حروف برجسته استیل میباشد . حروف استیل از شروع ساخت تابلوهای مدرن در ایران مورد استفاده  بوده و زیبائی زیادی دارد. علی رغم اینکه به تازگی و بعد از به بازار آمدن حروفهای جدید، مانند حروف برجسته چلنیوم و تابلوهای دیگر در تابلوسازی، از حروفهای فلزی همچون مسی و برنجی و آهنی استفاده چندانی نمی شود ولی حروفهای استیل بخاطر طرح و ساختهای جدیدتر و زیباتر هرگز از مد نیفتاده و هنوز بسیاری خواهان این نوع حروف می باشند، امروزه طرحها و رنگهای متنوع تر و زیباتری از آن به بازار آمده و تولید می شود.

 

.

تابلو استیل ،حروف برجسته استیل ،نمونه کار تابلو استیل

 

 

ساخت سریع و ساده و بی نقص حروف استیل

 در گذشته به علت نبود امکانات دستگاههای پیشرفته برای برش این ورق سخت از قیچی دستی استفاده می شده و با دست برش می خورده است، که این راه باعث کمتر شدن کیفیت و زیبائی حروف می شده است و سطح براق این ورق را لکه دار می کرده و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی بوجود می آورده است، ولی امروز به لطف تکنولوژی و دستگاههای مجهز لیزری برش این ورقها خیلی سریع و ساده و بی نقص شده است و زیبائی حروف ساخته شده را دو چندان کرده است.

 

 

تابلو استیل ،نمونه کارتابلو استیل ،حروف برجسته استیل

 

 

استیل ترکیبی با پلکسی گلس

از طرف دیگر به علت ترکیب این نوع حروف با ورقهای پلکسی گلاس مدلهای جدیدتر و بسیار زیبا و جذاب تری تولید می شود.در ساخت این نوع حروف های برجسته توانایی هرگونه مانور در خلق  و ساخت طرحهای متنوع و جدید و باب هر سلیقه ای وجود داردبعلت نوع جنس این ورق هیچگونه کثیفی و تیرگی در جسم آن نمی ماند و هر زمان که بروی آن خاک و یا هرگونه کثیفی ظاهر شود به سادگی می توان روی آن را دوباره مثل روز اول با هرگونه تنظیفی تمیز و براق نمود که این خود مزیتی نسبت به گونه های دیگر میباشد.

 

.

تابلو استیل ،نمونه کار تابلو استیل ،حروف برجسته استیل

 

 

استیل ترکیبی نوراندریک

حروف برجسته فلزی بدلیل عبور ندادن نور از خود قابلیت روشنایی از روبرو را ندارد . این نوع حروف را میتوان از قسمت پشت حروف نورپردازی  کرد به این شکل که بعد از نصب حروف نور به صورت سایه و از زیر حروف دیده میشود و اصطلاحاً به این ترکیب نوراندریک گفته میشود.

 

انواع ورق استیل

مزایای این گونه حروف ، استقامت فراوان و زیبائی چشمگیر، دوام بلند مدت آن می باشد که اگر در ساخت اولیه و طراحی و لحیم کاری آن دقت کامل شود و بهتر بگوییم بدست استاد آن ساخته شود هیچ زمانی خراب و حتی براثر ریزش آب و باران، گرما و سرما هرگز مات و کدر و یا زنگ زده نمی شود البته قابل ذکر است که این نوع ورق با دو نوع جنس در بازار موجود می باشد که ما سازندگان به آن (بگیر و نگیر) می گوییم. استیل اصل و خالص توسط آهنربا جذب نشده و یا آهنربا به آن نمی چسبد که این نوع یعنی نگیر اصل ترین و پردوام ترین نوع این ورق می باشد که ما سازندگان از این نوع ورق جهت ساخت حروف استفاده میکنیم  و نوع دیگر آن یعنی بگیر که آهنربا را جذب می کند فقط لایه ای از استیل و یا بهتر بگویم آب استیل بر روی آن داده شده که مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

 

تابلو استیل ،نمونه کار حروف برجسته استیل ،حروف برجسته استیل