امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۰

 

 

 

خدمات تابلوسازی

 

مجموعه خدمات تابلوسازی اندیشه آفتاب با در اختیار داشتن ماشین آلات به روز صنعت تابلوسازی و حروف برجسته مفتخر است که در زمینه ارائه خدمات تابلوسازی به مشتریان محترم، اعم از کلی و جرئی، خدمت رسانی نماید.

تابلوسازی با بیش ا ز50 مدل حروف برجسته :

لازم به یاد آوری است بیش از 50 مدل حروف برجسته جهت استفاده در تابلو های تبلیغاتی از جنس انواع استیل ،پلاستیک ،چلنیوم ،لترمکس ،فلز ،آبکاری کروم متناسب با انواع سلیقه ها و در رنج قیمت های متفاوت در تابلوسازی اندیشه آفتاب قابل ساخت و عرضه می باشد.

 

تابلوسازی حروف برجسته :

تابلوسازی اندیشه آفتاب مجهز به کارگاه مخصوص تابلوسازی با کلیه امکانات و دستگاه های مخصوص حروف سازی تابلو،لیزر ،سی ان سی و غیره... جهت ساخت کلیه تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای حروف برجسته،حروف چلنیوم،حروف پلاستیک،حروف پلاستیک سه بعدی،حروف استیل نور مخفی (پایه نوراندریک)،حروف برنجی،حروف برجسته ترکیبی،تابلوهای فلکسی و کامپوزیت در خدمت مشتریان و همکاران محترم تابلوساز و شرکت های تبلیغاتی می باشد .

 

 

                                                                                                                       

 

 

 

چرا از ما خدمات تابلوسازی بگیرید؟

 

کیفیت اجرایی

 

ما همواره تلاش می کنیم تا با کیفیتی بالاتر از دیگر همکاران خدمات خود را ارائه کنیم

 

استفاده از علم روز

 

استفاده از تکنولوژی حق شماست. ما در این مهم شما را یاری خواهیم کرد.

 

زمان اجرای پروژه

 

بی شک یکی از مهمترین ویژگی های ما سرعت عمل در اجرای پروژه ها خواهد بود.

 

تضمین کیفیت

 

اگر پس از اجرای پروژه ها خللی از جانب ما برای پروژه ایجاد شود برایگان در جهت رفع آن خواهیم کوشید.

 

راهنمایی موثر

 

همواره بهترین پیشنهادات را به شما در تمامی طول پروژه ها خواهیم کرد.

 

کاهش هزینه های شما

 

قیمت هایی که برای خدمات خود انتخاب کرده ایم پایین تر از همکاران و حتی نرخ اتحادیه می باشد.

 

راحتی سفارش

 

سفارشات شما بصورت تلفنی و غیر حضوری پذیرفته خواهد شد. برای یافتن متخصص نیازی به ترک منزل نیست.

 

جلب رضایت

 

تلاش ما بر این است تا سخت پسند ترین مشتریان نیز به جمع مشتریان دائمی ما بپیوندند.

 

خدمات تابلوسازی

 

ارائه خدمات ممتاز و متفاوت به شرکت های همکار

خدمات تابلوسازی پروژه های انبوه

امکان عقد قرارداد با ادارات و ارگانها جهت تابلوسازی

تسریع روند انجام خدمات

 

 

تابلوسازی پلکسی گلاس بسیار زیبا هستند. و تبلیغات را به طور موثر انجام می دهند. زیبایی و جذابیت پلکسی گلاس خیلی زیادتر از تابلوسازی چلنیوم است. این ظاهر زیبای تابلوسازی پلکسی باعث شده که از همه ی تابلوهای دیگر در تبلیغات بالاتر باشد.

در تابلوسازی کامپوزیت انتخاب جنس و کیفیت کامپوزیت بسیار مهم است.در تابلوسازی کامپوزیت به علت تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوی و شکل پذیری خوب باعث شده که بیشتر تابلوسازی داخلی را مشتاق کرده از این نوع متریال به منزله قالب اصلی تابلو سازی بهره ببرند.

در صنعت تابلوسازی امروزه از بلوک های SMD برای روشنایی هر چه بیشتر تابلوسازی تبلیغاتی استفاده می شود. برای استفاده از این بلوک ها بایستی از ترانس استفاده کنیم. تا قابل اتصال به برق شهری شوند.

 

خدمات تابلوسازی

 

 

تابلو سازی گردان یا دایره ای ، برای تبلیغات اجناس برندهای گوناگون و یا کسب و کارها، در کنار خیابان یا پیاده رو به کار تعبیه می شود.. در تولید آن از مواد اولیه با کیفیت بالا بهره گرفته می شود. تابلوسازی با کیفیت مطلوب و قیمت های خوب ارائه می گردند. با توجه به تقاضای مشتری در ابعاد و اشکال گوناگونی ساخته می شوند.

 

 

تابلوسازی لترمکس از حروفی با لبه ای نرم و زیبا و در کمی از این لبه رویه ای شفاف کشیده شده که نظیر تابلوسازی های پلکسی گلاس ، نور از این ناحیه عبور می کند و باعث جذابیت هر چه بیشتر این نوع تابلوسازی می شود. حروف تابلوهای لترمکس ترکیبی از تابلوسازی چلنیوم و پلکسی گلاس است. در این تابلوها مانند چلنیوم و نئون، حروف پلاستیکی روشن هستند و از جنس پلکسی استفاده می کنند. همانند تابلوسازی چلنیوم در لبه های آن از آلیاژ آلومنیومی استفاده می شود. تفاوت تابلوسازی لترمکس با چلنیوم در این است که در میانه کناره های محفظه ای شیشه دورتا دور حروف کشیده شده که به آن نور می دهد که باعث شده زمینه تابلو سایه روشنی ایجاد شود.

 

 

 

در تابلوسازی با حروف برجسته به علت استفاده از لامپ های LED,SMD نوردهی فوق العاده زیبایی بوجود می آید. جنس حروف برجسته از استیل و آهن است.این حروف می تواند با ضخامت تا6 سانتی متر و در هر رنگی ساخته شود.حروف برجسته ی استیل می تواند به سه رنگ نقره ای طرح دار، نقره ای براق، و طلایی و نقره ای باشد.

 

تفاوت خدمات تابلوسازی اندیشه آفتاب :

در تابلوسازی اندیشه آفتاب به دلیل استفاده از دستگاه حروف ساز مخصوص و مکانیزه بودن ساخت حروف چلنیوم این نوع حروف برجسته به غیر از مدل استاندارد در مدل های پانچ دار و فانتزی هم قابل عرضه و ساخت می باشد که از حیث تنوع ما را با سایر همکاران تابلوساز متمایز می سازد.

 

خدمات تابلوسازیخدمات تابلوسازی

 

 

 

نحوه سفارش ساخت تابلو :

مشتریان محترم با ارائه طرح و یا لوگوی مورد نظر می توانند اقدام به سفارش ساخت حروف و یا لوگوی برجسته مورد نظر خود نمایند و در صورت عدم وجود مدل از پیش طراحی شده کارشناسان طراحی و فروش این مجموعه شما را در ارائه بهترین و مناسب ترین طرح مطابق با فضا و مکان شما راهنمایی خواهند کرد.

 

 

برای دریافت خدمات مشاوره تابلوسازی فروشگاه و دفتر کار خودهم اکنون می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دفتر: 02122854605  بیگدلی، تابلو سازی اندیشه آفتاب

موبایل:        09125212371        -        09123857588

 

" تابلوسازی اندیشه آفتاب "

 

دفتر: 22854605

آدرس : تهران ، پاسداران ، نگارستان چهارم ، پ28 ، طبقه چهارم ، واحد 16

کارخانه : 9-56743998

آدرس : تهران ، جاده ساوه ، نصیرآباد ، جاده قرمز ، کوچه پنجم ، پ6

مدیریت : 09125212371

سفارشات تلفنی : 09123857588

سفارشات تلگرام : 09192962879

 

خدمات تابلوسازیخدمات تابلوسازیخدمات تابلوسازیخدمات تابلوسازی