امروز: ۱۴۰۳/۱/۲۸

 

 

 

انتخاب مراکز تابلوسازی در ایران

تابلوسازی یکی از کهن ترین و رایج ترین شیوه های تبلیغاتی است که تاریخچه دیرینه دارد . در ابتدا مصریان با طراحی بر روی کوزه ها دست به تبلیغات زدند و سپس با صنعت چاپ که توسط گوتنبرگ آلمانی مطرح شد ، تبلیغات از طریق ساخت تابلو رشد خود را آغاز نمود .

تبلیغات در ایران از دهه چهل شمسی از طریق ساخت تابلوهای تبلیغاتی مطرح شد و صاحبان مشاغل برآن شدند که به نوعی افراد را از نوع کسب و کار خود آگاه نمایند ، بنابراین تبلیغات خود را به طرق مختلف بر روی متریالهایی نظیر چوب ، پارچه ، کاغذ و سنگ حک نموده و در معرض دید عموم قرار دادند .

 

انتخاب مراکز تابلوسازی و کیفیت کار آنها در اولویت قرار دارد. باید دقت داشته باشید چگونه برای طراحی تابلوسازی و کار با پیشرفته ترین ابزار برنامه ریزی کنید به گونه ای که ایده آل ترین کیفیت ممکن را برای شما ارائه می دهند.

 

تابلوسازی در ایران1

 

 

انواع تابلوهای تبلیغاتی

 

تابلو چلنیوم

 

تابلو استیل

 

تابلو کامپوزیت

 

تابلو ترموود

 

تابلو نئون شیشه ای

 

تابلو نئون پلاستیک

 

حروف برجسته فلزی

 

حروف برجسته چلنیوم

 

تابلوسازی در ایران

 

 

کیفیت چاپ در تابلو سازی

نکته مهم دیگر برای اکثر مالکین رسانه ها در ایران این است که به نحوه چاپ و کیفیت چاپ در تابلو سازی و در تبلیغات محیطی چندان دقت نمی شود. باید به کیفیت فایل چاپ شده دقت کنید و به خصوص دقت داشته باشید که تغییر سایز فایل مورد نظر کیفیت چاپ را تغییر می دهد.

 تغییر سایز حین ایمیل کردن و ارسال آن برای بخشهای مختلف آژانس تابلوسازی نباید تغییری در کیفیت نهایی تابلوسازی داشته باشد.

مسئله دیگر کیفیت موادی است که برای چاپ استفاده می شود. نوع رنگها و نحوه ترکیب مواد بسیار حائز اهمیت است مخصوصا وقتی که با رنگهای حساس کار می کنید.

مراکز تابلوسازی معتبر برای جلوگیری از اتلاف وقت  تنها از فایل تصحیح شده و خانه چاپ برای تامین کیفیت مطلوب فایل نهایی استفاده می کنند و بهترین نتیجه را بدست می آورند.

 

 

اقلام مورد نیاز برای چاپ در تابلو سازی و تبلیغات

 

اقلام مورد نیاز برای کارهای تابلوسازی و تبلیغات به دسته های زیر تقسیم می شوند:

صفحات تبلیغاتی، جعبه های نور تبلیغاتی، استیکرهای تبلیغاتی، لوازم تبلیغاتی، تامین جوهر، تامین تصویر، تامین کننده های وینیلی بنر و تجیزات نمایش. محصولات تصویری الکترونیک، لوازم ماشین، سخت افزارهای تبلیغاتی، ابزار تبلیغاتی، چاپ تبلیغات و بسیاری تجهیرات دیگر.

 

مواد تبلیغاتی در سطح گسترده ای در تابلوسازی ، نشانه ها، بیلبوردهای غیر مسطح، تصاویر نمایش پنجره ای، بنرها و پوسترها، زمینه صحنه نمایش، نمایش گرافیک متحرک، عکاسی عروسی، پوسترها، مهندسی و طراحی باغهای مهمانی ها و جشن ها، نمایش تبلیغات در بازیهای ورزشی، نمایش تبلیغات در استادیومها، دکوراسیونهای تبلیغاتی، پوشش مدارک تجاری، آلبوم دیجیتال، نمودارها، بنرها،مارکهای تجاری، تصاویر هنری،نقاشی های روغنی و بسیاری بخش های دیگراستفاده می شوند.

 

در حالت کلی مواد چاپی تابلوسازی با انواع مختلف پرینترها، جوهر کاربردی، نازل و رنگ سروکار دارند پس شما می توانید به سرعت و با دقت بفهمید مشتری شما به چه چیزی نیاز دارد. نیاز دارید با مشتری ارتباط برقرار کرده و درک کنید به چه گروه تجاری تعلق دارد.

نمونه های کار خود را برای مشتری ارسال کنید تا در انتخاب نحوه اجرا گزینه های زیادی پیش رو داشته باشد.

 

تابلو سازی در ایران3

 

 

تابلوسازی در ایران و جهان

همزمان با افزایش جمعیت و گسترش کسب و کارها و جستجو به سوی جهان صنعتی و مدرنیته تمام کسب و کارها دچار تحولات عظیمی شدند .

با اختراع ماشین های چاپ و حرکت دنیا به سوی صنعتی شدن صاحبان مشاغل از جمله مغازه داران و بوتیک داران اقدام به ساخت تابلوهای تبلیغاتی نمودند و آن تابلوها را معرض دید عموم قرار دادند به این طریق تابلو سازی در بین مردم رواج یافت

 با ظهور چلنیوم تحولی نوین در دنیای تابلوسازی پدید آمد و گام های بلندی در ساخت تابلوهای تبلیغاتی برداشته شد و تابلوها به شکلی زیباتر و مدرن تر ساخته و نصب شدند .

 

صنعت تابلو سازی با متریال چلنیوم در سطح جهانی در جایگاه بسیار خوبی قرار گرفته است و در تمام دنیا طرفداران بسیاری نیز دارد و به همین خاطر خیلی سریع پیشرفت کرده است .

خوشبختانه این صنعت در ایران هم بسیار پیشرفت داشته است و امیدوارنه به زودی هم پای سطح جهانی رقابت خواهد کرد و خود دارای سبکی مانند اروپای غربی و شمالی خواهد شد .

 

تابلو سازی در ایران4

 

تاثیر تابلوسازی در تبلیغات محیطی

 تابلوسازی نقش بسزایی در تبلیغات محیطی دارد و می تواند تاثیر بسیاری در جذب مشتری و فروش کالا و خدمات داشته باشد.

در ابتدا تابلوها به صورت تابلو نئون و تابلو فلکسی روی کار آمدند و پس از آن با ورود دستگاه های پیشرفته نظیر دستگاه برش لیزری امکان برش حروف بر روی پلکسی به صورت پیشرفته و ظرف مدت زمان کوتاه فراهم شد .

به دلیل مصرف برق زیاد توسط لامپ های نئون و شکستن آنها کم کم زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی کم مصرف و زیبا فراهم شد و با استفاده از نرم افزارهای طراحی امکان ساخت تابلوهای دو بعدی و سه بعدی فراهم گشت و تابلوهایی نظیر تابلو چلینوم ، تابلو استیل ، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو ترموود ، تابلو لبه سوئدی ، تابلو لایت باکس و غیره پا به عرصه تابلوسازی نهادند .

 

تابلو سازی در ایران5

 

تبلیغات توسط تابلوسازی در ایران چند سالیست که  وارد صنعت تجاری شده است .

نزدیک به هشتاد درصد صاحبین مشاغل خواستار برخورداری از یک تابلو تبلیغاتی خوب هستند و به طبع آن مردم به دنبال فضایی برای خرید و رفع نیاز خود هستند که علاوه بر برخورداری از کیفیت مطلوب ظاهری شیک و مدرن داشته باشد و اولین چیز برای انتخاب مشتری تابلو تبلیغاتی می باشد.

 

در حال حاضر برش حروف در صنعت تابلوسازی توسط دستگاه های خارجی انجام می گیرد.

با اینکه این دستگاه ها برش بسیار تمیز و دقیقی دارند اما یک ایرادی  بر کار وارد است آن هم اینست که این دستگاه ها بر اساس برش حروف کشور خودشان طراحی شده و برای برش بعضی از حروف فارسی تابلو سازان در استفاده از این دستگاه ها به مشکل بر می خورند که برای حل این مشکل نیازمند دستان پر توان و هنرمند تابلوسازان هستیم که بر اثر تجربه و مهارتشان بتوانند به طور دقیق و با ظرافت هر چه تمام تر حروف طراحی شده را برش دهند.

 

تابلو سازی در ایران6

 

رتبه تابلوسازی ایران در جهان

کشور آمریکا پیشتاز دنیای صنعت می باشد و توانسته اقتصاد دنیا را در دست بگیرد طوری که با دومین رتبه صنعتی هشت صد میلیارد دلار تفاوت دارد و نیز اولین رتبه در تابلوسازی را داراست و پس از آمریکا کشورهای ژاپن ، چین ، آلمان ، انگلیس ، ایتالیا و فرانسه به ترتیب از لحاظ صنعتی حرف اول را می زنند اما از لحاظ صنعتی ایران در بین این کشورها جایگاهی ندارد .

در حوزه تابلوسازی ایران دارنده رتبه چهارم می باشد .

یکی از بروزترین و پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی نصب می شود تابلو چلنیوم می باشد

 با پیشرفت هایی که در حوزه تابلوسازی پدید آمده است این تابلو طبق متدها و سبک های متعدد نظیر تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم لترمکس  اجرا ونصب می شوند .

 

تابلو سازی در ایران7

 

 

نقش تابلوهای تبلیغاتی در فضای شهری

تابلوها بخش مهمی از فضای شهری را در بردارند به گونه ای که اگر این تابلوها به صورت نامنظم و در فواصل نامعینی نصب شوند می توانند سبب اختشاش محیط شهری شده و زیبایی شهرها را زیر سوال ببرند اما در صورتی که به درستی و طبق قوانین استاندارد نصب شوند نه تنها چهره شهرها را مخدوش نکرده بلکه سبب زیبایی آن نیز می شوند .

یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی که ما در همه ی نقاط شهر می بینیم تابلو مغازه و بیلبوردهای تبلیغاتی می باشند که نقش بسزایی در جذب مشتری و معرفی برند ایفا می کنند .

 

از مهمترین ویژگی های که سبب منحصر به فرد بودن یک تابلوی تبلیغاتی می شود می توان به مواردی از قبیل حجیم سازی حروف برجسته ، نورپردازی و اعمال افکت های نوری خاص ، استفاده از ترکیب رنگی متناسب با نوع تابلوی تبلیغاتی و موقعیت مکانی تابلو و تعیین چهارچوب کلی و مناسب برای تابلو تبلیغاتی اشاره نمود .

 

تابلوسازان نقش مهمی در جا به جایی رتبه و جایگاه ایران در صنعت تابلوسازی دارند زیرا تابلوسازی یک صنعت نوپا است که به شدت در حال رشد است .

 ما در مجموعه تابلوسازی اندیشه آفتاب کوشش مینمایم با به کارگیری از تابلوسازان متبحر و برخوردار از دانش هنری و فنی ، ضمن ارائه بهترین خدمات با بهترین متریال روز و دستگاه های پیشرفته دنیا به مشتریان ، بتوانیم نقشی تاثیر گذار در صنعت این مملکت داشته باشیم.

 

 

 

http://www.andisheaftab.com/images/kashtirani/1.jpgتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیل